vineri, 20 iulie 2012

Suflet ratacit Capitolul 2

Capitolul 2-Elena Gilbert


Anul 629 IHR










~Cioc-Cioc~


-"Intra" vocea taioasa a printesei Elena strabatea intreaga camera lasand un ecou plapand in urma ei.
-"Ma scuza-ti ca deranjez , insa sunteti asteptata la masa de parintii dumneavoastra" biata servitoare ura cand trebuia sa o intrerupa pe Elena din rutina ei zilnica , insa ordinele sunt pentru a fi respectate.
-"Vin in 5 minute. Poti sa te retragi" zise , insa nu se clintise nici un centimetru in stanga sau in dreapta. Statea in fata oglinzi , pieptanandu-si parul , insa ochii ii erau inchisi , mintea ganditoare.
-"Ma scuzati" zise fata si facand o plecaciune inchide usa si merge in sala de mese pentru a anunta parinti.


~Ding-Dong~


Soneria usii masive de stejar umplea fiecare camera din hol din palat. Maria , a fost cea care a deschis usa , in statele acestuia stand nimeni altul decat Printul Suediei , cel care venise pentru a o curta pe domnisoara Elena. Genunchi si toata firea bietei servitoare parca o parasisera cand se ineca in ochii de un albatru intens , dar otravitor.










-"Domni Gilbert sunt acasa?" vocea lui umplea castelul si Maria parca era fermecata. Cu chin si vai scoase cuvintele din gura
-"Da. Poftiti inauntru va rog. Urmati-ma" zise apoi intorcandu-se , cu printul in spatele ei , mersese in sala de mese unde il pofti sa se aseze si ii puse o farfurie plina de mancare in fata.
Miranda si Bill au inceput sa povesteasca cu fermecatorul print , sa-i afle povestea , si sa negocieze cu privire la casatoria celor doi tineri.
Elena cobora scarile masive , cand ochii ei ii cazura asupra superbului blond care statea la masa. Desi statea cu spatele la ea , ceva in ea parca se schimbase , se inviorase. Erau cumva fluturi ?
-"Buna ziua si scuzati-mi intarzaierea" zise aceasca facand o plecaciune si mergand sa-si sarute parinti. Superbul blond se ridicase de la masa , mergand in fata ei , pentru a face mult asteptata cunostinta.
-"Incantatoare domnita , numele meu este Eric Northman , si as fi mai mult ca incantat sa-l aflu pe al dumneavoastra" zise Eric in timp ce ii saruta suav mana si ii trase cu ochiu smecher.
Inima Elenei era la mile departare de palat , topaind , si zburdand de fericire si de uimire , credea ca acest print este vreun neispravit si avea sa se lupte din greu cu el pentru a o lasa in pace , insa era exact invers.








-"Elena Gilbert , domnul meu , si incantarea este si de partea mea" zise Elena facand o plecaciune si apoi Eric ajutand-o sa se aseze la masa , incepusera sa vorbeasca , sa se cunoasca , si uite asa au ajuns la faimoasa nunta care a durat 7 zile si 7 nopti.


Dupa 600 de ani....


-"Elena , vino la mine te rog" Eric statea la biroul lui din Fangtasia si avea in mana niste acte.
-"Acuma vin " striga Elena , facand slalonguri printre vampiri din bar.
Cand aceasta ajunge in biroul lui , Eric inchide usa in urma ei , apoi ii arata hartiile pe care le avea in mana. Avea o fata oarecum suparata.
-"Ce mama dracului sunt astea ? " Intreaba Elena deranjata de ce vazuse
-"Daca nu platim darile la fisc ne v-a inchide localul" vocea lui Eric taioasa a rasunat tot barul
-"Asta nu se va intampla , te asigur de asta" zise Elena apoi ii sarutase mana suav lui Eric.


Dupa fabuloasa nunta dintre Eric si Elena , au urmat niste ani minunati pentru amandoi , insa Eric ascundea un secret intunecat , insa asta nu a oprit-o pe Elena din a-l iubi neconditionat.
Vampirismul in acei ani era interzis , Eric fiind un vampir era interzis , insa multi ani a putut sa traiasca doar in umbre , in intuneric , insa asta pana la Elena. ei au trait fericiti 3 ani , ani in care Eric se hranea doar din Elena , la cererea si aprobarea ei , insa rau s-a produs cand Elena bause un ceai , dintr-o planta numita verbina , si cand Eric ii bause sangele , scuipase numai sange , si asa s-a aflat de el.








Ambi au fost condamnati la moarte , insa afland Elena , l-a rugat pe Eric sa o transforme si au hoinarit prin lume sute , mii de ani , dragostea lor transformandu-se doar in legaruta  ce exista intre creator si copilul acestuia , legatura care erau mai puternica decat orice.


Ianuarie 2012


Iarna , anotimpul preferat al Elenei. Alerga prin padurea de langa Chicago , si dintr-o data se opri auzind niste rasete. Se ascunse dupa un brad si privea barbatul frumos ce alerga in directia ei , apoi oprinduse isi daduse toate hainele jos si din nou incepuse sa alerge spre casa. Insa inainte sa iasa din padure l-am vazut cum s-a dezechilibrat si a cazut in zapada. Am alegat rapid spre el si luadu-i fata intre mainile mele isi deschise incept ochii si am fost surprinsa de culoarea lor imbatatoare. Imi aducea aminte de Eric. L-am luat in brate si  l-am carat pana la pestera Ayannei.
-"Crezi ca v-a fi bine?" am intrebat-o dupa vreo 10 minute , el il tot examina
-"Are nevoie de sangele tau. E degerat. Singur nu isi poate reveni , v-a sfarsi ori taiat de medici , ori mort." La auzul vorbelor ei m-am asezat langa el si i-am pus capul pe picioarele mele. A inceput sa se miste , sa se zbata , gura deschizandu-ise insa nici un sunet nu-i parasea corzile vocale
-"Hey , Hey , linisteste-te , o sa fi bine " i-am zis si cand colti mi s-au extins mi-am muscat incheietura si am pus-o deasupra buzelor lui
-"Bea asta"  am zis mangaindu-i parul ,si lasand sangele meu sa pice in el , stiam ca nu trebuia sa fac asta , stiam ca legatura care se v-a forma intre noi v-a fi enorma , dandu-i vise chiar , insa nu-l puteam lasa sa moara. Imi amintea de creatorul meu. Bietul meu creator care a ajuns inchis in Iad din cauza mea. Lacrimi fierbinti imi parasaseau ochii numai gandindu-ma.






Zilele noastre...
-"Superba petrecere Caroline" am zis inainte sa plec acasa , deoarece setea pusese stapanire pe mine si nu vroiam sa fac cuiva rau.
-"Hey , dar nu vreau sa pleci" zise ea venind langa mine si luandu-ma in brate. Gatul ei , era la nasul meu , vena care conducea sangele la creier era in dreptul gurii mele , dintr-o data am simtit dintii cu se extind si am vrut sa o musc. M-am dat repede inapoi , intorcandu-ma cu fata spre ea , pentru a nu ma vedea , si am plecat in fuga umana de acolo.








Ahh...oribila zi de vara , iunie fierbinte , cat imi doresc cativa fulgi de zapada acum. Mergeam pe strazile pusti , gandindu-ma la acea intamplare , fiind dezamagita de mine insumi , fiindu-mi dor de Eric , el intotdeauna reusea sa ma linisteasca , insa acum sunt condusa de sete. Eram atat de adanc in gandurile mele incat nici nu am auzit o alta inima batand in apropierea mea , si contactul cu un corp solid nu a ezitat sa apara
-"Imi cer scuze" zise vocea dulce , si cand ochii mei au inceput sa se ridice , vazand trupul care statea in fata mea , insa socul a venit cand intanirea ochilor nostri a venit. Era el





2 comentarii:

  1. Uau!Uau!Uau!Uaaaaaau!
    Eric...ahhh..si el este o bunaciune de barbat:X
    Si de ce e in Iad din cauza ei?
    Next-ul!!!!
    Bafta in continuare!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore~your damn fucking little sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda...e o superb bunaciune de barbat :X:X....
      E secret....foarte secret...se v-a afla pe parcurs...acum trebuie sa ne bazam pe frumosi nostri :*:X
      Pupici,
      Love you :*:*:*
      Xoxo
      ~Bebexutza...your damn fucking biggest sister

      Ștergere